Inlägg: 1185134
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2:
Tycker du inte att Skogs försöker iaf? Finns en del andra som inte ens verkar göra det nämligen..
Tycker du inte att Skogs försöker iaf? Finns en del andra som inte ens verkar göra det nämligen..
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Det jag inte förstår angående Karlsson är att han funkade i den snabbare med intensiva AHL-hockeyn och är tempofattig här...
Känns som det är något annat som ligger bakom, för efter det jag såg på bollningen verkar han i alla fall trivas med grabbarna!
Kanske är problem med sömnen på den lille... Fast vad vet jag, jag läser ju inte frugans blogg! :D
Känns som det är något annat som ligger bakom, för efter det jag såg på bollningen verkar han i alla fall trivas med grabbarna!
Kanske är problem med sömnen på den lille... Fast vad vet jag, jag läser ju inte frugans blogg! :D
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Dessutom anklagar jag inte Linkan för den usla starten, utan de etablerade spelarna som inte tar sitt ansvar!
Linkan har gjort så gott han kunnat med 3 (?) miljoner mindre i lönebudget att röra sig med. Han har fortfarande i alla fall mitt förtroende! Bara han ser till att få hit artistspelarna - pronto!
Linkan har gjort så gott han kunnat med 3 (?) miljoner mindre i lönebudget att röra sig med. Han har fortfarande i alla fall mitt förtroende! Bara han ser till att få hit artistspelarna - pronto!
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Jag står på mig och tycker Skogs har gått framåt sedan förra säsongen.
Frågan är om inte Skogs till och med är dyrare än Mattias Karlsson. Det skulle inte förvåna mig. Det var en hemsk, fruktansvärd dålig signing det där. En sån signing som gör att vi inte är bättre än vad vi är.