1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1185142

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Det jag inte förstår angående Karlsson är att han funkade i den snabbare med intensiva AHL-hockeyn och är tempofattig här...

Känns som det är något annat som ligger bakom, för efter det jag såg på bollningen verkar han i alla fall trivas med grabbarna!
Kanske är problem med sömnen på den lille... Fast vad vet jag, jag läser ju inte frugans blogg! :D

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tycho: Kan det vara anpassningsproblem till de stora rinkarna?

Plus att han kanske känner av de stora kraven på sig och har ett sviktande självförtroende efter lagets inledning.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.