Inlägg: 1185142
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Kan det vara anpassningsproblem till de stora rinkarna?
Plus att han kanske känner av de stora kraven på sig och har ett sviktande självförtroende efter lagets inledning.
Plus att han kanske känner av de stora kraven på sig och har ett sviktande självförtroende efter lagets inledning.
Känns som det är något annat som ligger bakom, för efter det jag såg på bollningen verkar han i alla fall trivas med grabbarna!
Kanske är problem med sömnen på den lille... Fast vad vet jag, jag läser ju inte frugans blogg! :D