Inlägg: 1185150
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2:
Det är mycket möjligt, vad vet jag.. men hur som helst så försöker han iaf..
Det är mycket möjligt, vad vet jag.. men hur som helst så försöker han iaf..
Sv: Apropå nånting...
Min tvåpins flagga med "Avgå Challe" Vart grymt snygg. men törs man använda den ? :)
Tomas Skogs är en medelmåttig hockeyback som fick ett kontrakt långt bättre än hans förmåga. Kul för han, tråkigt för oss...