Min tvåpins flagga med "Avgå Challe" Vart grymt snygg. men törs man använda den ? :)
Inlägg: 1185156
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bosco86: Behåll den hemma, stå för åsikten men säg det till honom i så fall...