Nybbe: Precis, jag vill se , Björn Svensson Corso Pärssinen, den kedjan borde kunna producera lite
Inlägg: 1185301
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
"Kan ni lugna ner Er, det har gått 3 matcher.
"Statistik.. kan man torka sig i arslet med!" / Challes kommentar i ST.
Skrivet av Tessi 29 september 2009 klockan 09:22"
"Idag är det hockey igen, Timrå - Linköping! Vinst är ett måste känns det som. Heja Heja!
Skrivet av Tessi 10 oktober 2009 klockan 11:02 "
Nu har även M Karlsson's tjej insett allvaret......
"Statistik.. kan man torka sig i arslet med!" / Challes kommentar i ST.
Skrivet av Tessi 29 september 2009 klockan 09:22"
"Idag är det hockey igen, Timrå - Linköping! Vinst är ett måste känns det som. Heja Heja!
Skrivet av Tessi 10 oktober 2009 klockan 11:02 "
Nu har även M Karlsson's tjej insett allvaret......
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Mackelito: Ja vi får hoppas Challe sätter ihop BJörn-Corso-Anger , Pärrsinen-Gabbe-Hynning och Mps-Lander-Axelson, Samul-Måns-Starkov.
Då får man 3 någolunda starka kedjor.