Inlägg: 1185305
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
RTS: Det som är "roligt" är att vi spelar fan med fullt lag varje match (utom när corso är sjuk) och får endå inte ihop skiten, tänk om vi hade haft såhär lite skador sässen 06/07, ojojoj!
Mackelito: Ja vi får hoppas Challe sätter ihop BJörn-Corso-Anger , Pärrsinen-Gabbe-Hynning och Mps-Lander-Axelson, Samul-Måns-Starkov.
Då får man 3 någolunda starka kedjor.