Inlägg: 1185322
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Poffa: Silly Season 2008 försvann nog allt vad "gentlemens agrrement" heter i svensk hockey.
mikenomad: Säger inte den "gentlemens agreement" som Hockeyligans medlemmar skrivit på att artistarna måste kunna spela över sista finalmatchen, utan att de är här mer än sina 187 dagar?
Eller har man skippat den överenskommelsen?