Inlägg: 1185335
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Idag vinner vi med 4-1.
Tänker inte negga ett dugg jag får bara rätt. Därför blir det vinst i eftermiddag.
Krossa LHC. Kör över dom.
NO MERCY!
Tänker inte negga ett dugg jag får bara rätt. Därför blir det vinst i eftermiddag.
Krossa LHC. Kör över dom.
NO MERCY!
Men även en blind höna.....