Inlägg: 1185407
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Hahl Bundy: Har du inte lärt dig nå´t?
Kan bjussa alla motståndarlag på ett hett tips; Vill man vinna mot TIK så släpp upp laget till en 2-0 ledning. Timrå är fullständigt oförmögna att spela på en 2-0 ledning.....
Kan bjussa alla motståndarlag på ett hett tips; Vill man vinna mot TIK så släpp upp laget till en 2-0 ledning. Timrå är fullständigt oförmögna att spela på en 2-0 ledning.....
4-1 till oss.
NO MERCY!