Inlägg: 1185409
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
mikenomad: Jo att jag har tippat rätt när jag har neggat nu ett tag.
Så därför tänkte jag tippa rätt nu oxå :)
Så därför tänkte jag tippa rätt nu oxå :)
Kan bjussa alla motståndarlag på ett hett tips; Vill man vinna mot TIK så släpp upp laget till en 2-0 ledning. Timrå är fullständigt oförmögna att spela på en 2-0 ledning.....