1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1186008

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ros har gjort det.....igen....

"Hamnade vid samma bord som tre andra grabbar och som ett brev på posten började vi prata hockey. Givetvis frågade jag om de hade varit på matchen i EON, Timrå–Linköping.

Två av grabbarna tittade lite på varandra och nickade lite blygsamt.

Sedan pratade vi om vilka spelare som är sämst i elitserien på att åka skridskor och jag slängde iväg några namn och jag noterade snabbt att de var initierade och hockeykunniga.

Min vän Henrik upplyste mig senare om att det var Anders Lindbäck och Fredrik Sonntag som jag satt bredvid"


Alltså han avgör att grabbarna är hockeykunniga men hur hockeykunnig är han själv när han inte ser att han pratar med Lindbäck på nästan 2meter?!?! Vilken nörd!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.