Blizzard: Ros är en sopa, men tycker ändå det var rätt kul att han kunde bjuda på en sån blunder. Själv hade jag nog hållt ganska tyst om det ;-)
Inlägg: 1186014
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ros är ju så jävla pantad så han fattar ju inte ens när folk driver med honom han bara kör vidare.
"jag notera att dom var hockeykunniga"
haha noshit att dom var ha-ha-ha!
"jag notera att dom var hockeykunniga"
haha noshit att dom var ha-ha-ha!