Inlägg: 1186030
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johan J: Kanske därför att det känns lite väl mycket Selånger marknad över en sån?
Sv: Apropå nånting...
Johan J:
Kanske har ingen kommit med förslaget? ;-)
Har man en ide så är det bara att slänga fram den.
Kanske har ingen kommit med förslaget? ;-)
Har man en ide så är det bara att slänga fram den.
Varför inte Timrå IK eller Supportklubben tagit fram en t-shirt på temat I love Timrå eller I love Timrå IK ala I love New York.
Både ett hjärta, örnen eller tallarna kan användas.