Inlägg: 1186199
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag fick precis hem supp-klubbens medlemskort och kom att tänka på en viktig detalj. Är det nåt erbjudande om nån medlemsöl till reducerat pris på Reds i byn och Allstar i stan på g, helst hos bägge då givetvis?
MEN om han inte kommer förns den 26:e (och spelar den 27:e) Då tycker jag det är riktigt dåligt att dom gick ut med den där informationen!