Timrå är snällast . Men då är ju saker och ting som dom ska vara också ;)
Inlägg: 1186209
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tycker jag är ett gott betyg till laget att ligga sist i den ligan. Det märks att vi blivit av med Robin "Mr Holding" Jonsson. Timrå ligger sist i utvisningsligan och Luleå leder ;)