Inlägg: 1187051
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: Det fanns inget allvar alls i mitt inlägg och jag ber om ursäkt till alla som känner sig kränkta. Inlägget saknar någon som helst koppling till Månsson som person.
Är helt övertygad om att en idrottsman presterar betydligt bättre om vederbörande har harmoni i sitt privatliv och jag är beredd att hålla med dig till punkt och pricka. Jag kan inte uttala mig om Månsson som person i över huvud taget.
Som hockeyspelare tror jag han skulle kunna tillföra det där riviga som vi tycks sakna i årets trupp. Att han dessutom kommer från orten gör saken ännu bättre - han vore en bra förstärkning sportsligt så om ekonomin tillåter ge honom ett flerårskontrakt.
Är helt övertygad om att en idrottsman presterar betydligt bättre om vederbörande har harmoni i sitt privatliv och jag är beredd att hålla med dig till punkt och pricka. Jag kan inte uttala mig om Månsson som person i över huvud taget.
Som hockeyspelare tror jag han skulle kunna tillföra det där riviga som vi tycks sakna i årets trupp. Att han dessutom kommer från orten gör saken ännu bättre - han vore en bra förstärkning sportsligt så om ekonomin tillåter ge honom ett flerårskontrakt.
Folk får vara precis som de vill i mina ögon så länge man inte förstör för en hel massa andra. Så vad beträffar sexuella läggningar och annat tjafs lämnar jag därhän.
Jag vill bara ha harmoniska spelare i laget som trivs med sig själva, laget, liret och fansen.
Ingenting annat!