Inlägg: 1187060
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mycket idioti här nu. Låt karljäveln göra vad fan han vill, huvudsaken är att han bidrar på isen. Nu hoppas jag på en påskrift innan helgen.
Är helt övertygad om att en idrottsman presterar betydligt bättre om vederbörande har harmoni i sitt privatliv och jag är beredd att hålla med dig till punkt och pricka. Jag kan inte uttala mig om Månsson som person i över huvud taget.
Som hockeyspelare tror jag han skulle kunna tillföra det där riviga som vi tycks sakna i årets trupp. Att han dessutom kommer från orten gör saken ännu bättre - han vore en bra förstärkning sportsligt så om ekonomin tillåter ge honom ett flerårskontrakt.