Skogs och Samuelsson skulle iofs redan ha fått sparken för länge sedan.
Inlägg: 1187409
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Det här är så dåligt att man knappt vet vad man ska skriva.
Jo, föresten nu kom jag på en sak:
- Är det bara jag som får känslan av att Skellefteå huggit på varenda left over som de andra lagen lämnat:
- Hagos, Martinen, Tenkrat, Skrbek, Majevski, Warg etc etc etc
Jo, föresten nu kom jag på en sak:
- Är det bara jag som får känslan av att Skellefteå huggit på varenda left over som de andra lagen lämnat:
- Hagos, Martinen, Tenkrat, Skrbek, Majevski, Warg etc etc etc
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Måste vara den sämsta Timrå-perioden på flera år. Totalt värdelöst!