RocknRolf2: Ack ni klentrogna, det här vänder vi plättlätt.
Inlägg: 1187450
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Mappe: Inte en chans,det är bättre att titta på helgmålsringning än att se
tik spela hockey,det händer mer i det programet.
tik spela hockey,det händer mer i det programet.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Mappe: Ja men skicka #24 Samuelsson till Kovland Han håller inte ens allsvensk klass. Vansinig utv på en sån bra matchstart.