Man skapar en del chanser men målskyttet är kasst. Ett säkert tecken för ett bottenlag.
Inlägg: 1187517
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RocknRolf2: Vi kanske måste ställa oss frågan varför spelare lämnade alt inte skrev på för TIK oxå. Jag tror jag vet en av orsakerna...