Vinnerborgs kompensationsmaskin jobbar för högtryck nu.
Inlägg: 1187513
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Raggaren Putte: Det här är verkligen FÖR dåligt. Nu har vi fått två chanser att spela i PP och inte lyckats få ett enda skott på mål.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Man skapar en del chanser men målskyttet är kasst. Ett säkert tecken för ett bottenlag.