Raggaren Putte: Det här är verkligen FÖR dåligt. Nu har vi fått två chanser att spela i PP och inte lyckats få ett enda skott på mål.
Inlägg: 1187519
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Det här börjar bli tjatigt men Lander o Erixon är dom två bästa för tionde matchen i rad.