Inlägg: 1187534
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RTS: Tja efter halva matchen har vi skjutit 9 skott. Det tycker jag är ganska talande, oavsett hur mycket puck vi har.
RTS: Lander o Erixon är landslagsmässig.
Säga vad man vill men Timrå är det bättre laget 5-5.