RTS: Tja efter halva matchen har vi skjutit 9 skott. Det tycker jag är ganska talande, oavsett hur mycket puck vi har.
Inlägg: 1187537
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Olle: ja 10 tvåor dvs 20min i boxplay, då är det svårt att vinna skottstatistiken det har du rätt i.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Harmlöst. Enkelt för Hadelöv. Vi gör aldrig mer än ett mål idag. Tippar 5-1.