PEAP: Det är Challe som sätter tonen i laget, gör galna utv flera gånger måste man visa att det in accepteras, inte bara det låta sig ske match efter match, år efter år, det förstör ju för laget.
Gnälla på domaren som coach är pinsamt och oproffsigt och visar att man inte har kontroll på sig själv och då är det svårt att kontroll på laget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Gnälla på domaren som coach är pinsamt och oproffsigt och visar att man inte har kontroll på sig själv och då är det svårt att kontroll på laget.