Inlägg: 1187587
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Kommentatorn sa "Nu visar challe att han inte är nöjd med 1:a och 2:a formationen i PP och spelar istället 3:e"
Han har så fel så, Det är inte alls därför utan det är för att Challe inte har en gnutta till riktig PP kedja, kasst men sant -.-
Han har så fel så, Det är inte alls därför utan det är för att Challe inte har en gnutta till riktig PP kedja, kasst men sant -.-
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RTS: "Har jag skrivit alldeles för många ggr här nu".
skall det vara.
Rooster23: Vi forsatte där vi slutade, men tyvärr varade det bara i 3min.
Orsaken till detta har skrivit alldeles för många ggr här nu.