Inlägg: 1187631
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Abron: Som Timrå fan så går man i den berömda fällan att nu har det vänt när man enkelt besegrar ett håglöst och oinspirerat LHC.
Som man tränar, spelar man...... Alltså?