pingvin: Blev det verkligen 2-3 nu.....?
Inlägg: 1187676
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Rooster23: Det blev jobbigt där för Vinnerborg när han redan hade blåst och pekat på målet, han hade nog gärna velat döma bort det där.