Inlägg: 1187865
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Skarin:Moe hur i hela fridens liljor kan han få vara på isen,,helt otroligt!!Han ser ju helt nerkörd i sitt spel.Karln ser ju helt otränad ut,har dom inte kört nå styrke träning i sommar eller va faan dom hållt på med!Måste ju finnas nå bättre spelare att få in än Moe och Skogs och Granath där bak..Över med dom direkt till Sundsvall eller nåt annat...Nått bättre måste ju bara finnas!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Hårde Hardy besöker E-on på lördag . Hoppas alla Tikare gör det också . Kämpa Timrå ! Godnatt.
Det ska vara jobbigt att möta TIK (så är inte fallet). TIK ska jobba som ett lag och vara en lagmaskin så att säga (så är inte fallet).
Men det finns mycket tid att ordna till detta än, som tur är.