T T: Ja, det här med travtjafset hit och dit bör ju åtminstone läggas ner. Håller jag med om.
Inlägg: 1187879
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Skarin: Travet får han väl hålla på med i mina ögon det är väl mer en avkopplingsgrej.
Jag var mer ute efter travspråket när det gäller Challe.
Jag var mer ute efter travspråket när det gäller Challe.