Inlägg: 1187881
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Johan J: Jag tror inte Challe sover så bra som han själv säger. Han vill nog inget annat än att ändra på det här skulle jag tro. Men det gäller ju att lyckas också. Att få fram ett slags vägvinnande......spel.
Det tror jag säker han gör redan - Challe var en vinnartyp som spelare och borde av denna enkla anledning också ha det som tränare.
Vad gör en spelare när spelet låser sig och inte fungerar riktigt? Tränar mera eller lägger om träningen? Det senare i de flesta fall skulle jag tro.