Skarin: det här har väl igentligen inget med hockey att göra men jag måste bara få fråga. va äre för låttext du har på din presentation? om det nu är det, vilket jag tror.
Inlägg: 1187886
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
persson: Det där skrev jag och min vapendragare Lundell ihop, en kall vinterkväll i februari för X antal år sedan efter en mycket fin insats av TIK där det handlade om en kaxig och orädd ishockey med en enorm vilja och fart.