Inlägg: 1187921
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Skarin: Du tycker väl alltid att det är skit, trodde jag du skulle skriva. Till Ambroo alltså.
Det saknas en hel del faktiskt.