JimmyH: Vi säg så... Jag har tydligen ett samliv att vårda också.
En sak till bara: Den dagen då du sitter ner från den där bredarslade och rödvita hästen och kastar den skit den är fullproppad med och har lämnat efter sig, då är jag den första att komma med en spontan applåd;-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En sak till bara: Den dagen då du sitter ner från den där bredarslade och rödvita hästen och kastar den skit den är fullproppad med och har lämnat efter sig, då är jag den första att komma med en spontan applåd;-)