Inlägg: 1187972
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Skarin: Måste bara säga att jag är imponerad över domherre Vimmelkant. Screeningen som föranleder vårt andra mål är ju huuur solklar som helst!
Vissa skyller att vi ligger där vi ligger på Skogs, Granath(!?) och Jeppe i all oändlighet. Andra kommer med analyser och konstruktiv kritik. Dessutom bra sådan. Åtminstone enligt mig......och säkerligen många fler.