Inlägg: 1188021
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Hahl Bundy: Vilket klyschigt o patetiskt inlägg.
Fy 17 vad man förklarar dåligt det mest självklara.
Ähh vinn bara!
Fy 17 vad man förklarar dåligt det mest självklara.
Ähh vinn bara!
Vi har 3 p upp till DIF, 4 p upp till BIF, 6 p upp till Rögle, 7 p upp till Luleå o 10 p upp till SAIK.
Det går snabbt med 3 p systemet säger en del.
Javisst säger jag, om nåt annat lag börjar förlora 3 raka matcher, men då vinner det andra laget istället.
Så att äta ikapp dessa 6-10 poäng tar betydligt längre tid än man tror.
Tur att det åtminstone är långt kvar att börja äta oss ikapp men vi måste börja redan nu på lördag mot DIF.