Inlägg: 1188270
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RTS: hm . ja vad beror de på måntro .. behandlas egna produkter inget vidare kanske .. vem vet ..
Lagkapten: Känns som om Timrå missar spelare från orten var o varannan gång. Tragiskt att man inte gjorde mer för att få hem Crippe.
Men vi har ju Strakov o Samuelsson istället.