1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1188274

Sv: Silly Season 09/10
T T: Ja, vilka patetiska undanflykter de kommer med ibland. Varför inte bara säga "Ni är inget lag för mig, men tack för visat intresse" istället..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10

Kattgubben: Månsson har om det blir Rögle därmed halverat avståndet till sin dotter. Dryga 90 mil skulle bli ca 45...att detta enbart skulle handla om Månssons relation till sin dotter är tveksamt. 45 mil gör man inte på en griskvart heller.

Synd ändå att vi inte kunde knyta Månsson till laget, jag tror han skulle ha blivit en frisk injektion. Lite halvbeige ekonomi där man väljer att bromsa i stället för att gasa är nog en inte alltför vild gissning.


Sv: Silly Season 09/10
Det handlar inte bara om pengar. Det handlar om så mycket, mycket mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer