1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1188294

Sv: Silly Season 09/10
Jag gråter inte över att månsson inte kommer till TIK. Enligt källor i Brynäs gick han inte så bra ihop med övriga truppen. Primadonna o divalater. BIF var inte heller särskillt intresserade av att skriva nytt kontrakt när han signade för SAIK.

Tror inte Månsson har så stort marknadsvärde nu trots allt, man ska ha i åtanke att flera klubbar brottas med ekonomiska problem. Kolla på Bremberg som fortfarande är arbetslös.

Om månsson krävde överpris så tycker jag TIK gjorde helt rätt!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Att en spelare skulle påverkas av några anonyma kommentarer på internet tror jag inte ett dugg på. Om det mot förmodan skulle vara så kanske man inte har psyke för elitidrott.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer