stefan jalonen: Om du orkar dra dig till minnes så har jag vid ett flertal tillfällen sagt att Peo Larsson förtjänar att stå staty på torget i Vivsta. Samt att jag även uttalat min kärlek till lillkenta mer än en gång. Men du kanske har teflonminne, vad vet jag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om du orkar dra dig till minnes så har jag vid ett flertal tillfällen sagt att Peo Larsson förtjänar att stå staty på torget i Vivsta. Samt att jag även uttalat min kärlek till lillkenta mer än en gång. Men du kanske har teflonminne, vad vet jag.