Inlägg: 1188389
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: haha .. nä förmodligen inte . men jag är övertygad om att lindbäck kommer att få dej på bra humör många gånger under denna vinter .. sen kanske om åke håller nollan några hundra gånger att han blir förste målis . fast nä ., föga troligt . spelar ju ingen roll vad han gör stackarn . de såg man ju ifjol
Sv: Silly Season 09/10
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Eller...?
För frukterna lär det inte vara vi som får skörda....