Skarin: O om man får höra sånt, tror du man känner sig stimulerad att spela för en sån klubb där fansen har dom åsikterna? Det kan mycket väl spela in men inte som en avgörande faktor, utan som en del i ett beslut som till slut väger kraftigt över för Rögle.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det kan mycket väl spela in men inte som en avgörande faktor, utan som en del i ett beslut som till slut väger kraftigt över för Rögle.