Kerstin_k: Skogs är petad. 2+10 minuters utvisningar ger sällan avstängningar.
Inlägg: 1188552
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Nej, det vet jag. Men jag tänkte på vår kära disciplinnämnd och deras förehavande inom svensk hockey. Dom har ju stängt av spelare förr.
Så, varför är han då inte med? Jag har inte läst nån media överhuvud taget idag.
Så, varför är han då inte med? Jag har inte läst nån media överhuvud taget idag.