Inlägg: 1188578
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ekonomikrisen drabbar inte bara Modo som förening, även dess supportrar tycks ha mindre pengar att röra sig med. Denna bild är tagen efter senaste hemmamatchen ;) se länk.
Jag vill icke se ett glapp på sex poäng efter dagens övning. Se till att vi får gräva gravar åt Jyrkyrkogården nu så man får lite välbehag inombords, för helvete...
FORZA TIK.........alltid, alltid...........