RocknRolf2: Men det kanske mest amatörmässiga av allt just nu är att vi faktiskt har 2 spelare till i truppen som redan kunde och borde ha varit här om bara ledningen vaknat upp ur sin utopiska dröm om SM-final och istället valt att se verkligheten.
Att sitta och vänta ut dessa spelare till inom 6 månader från SM-final 7 är egentligen fullständigt skrattretande och vittnar om avsaknad av insikt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Att sitta och vänta ut dessa spelare till inom 6 månader från SM-final 7 är egentligen fullständigt skrattretande och vittnar om avsaknad av insikt.