1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1188813

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Olle: att han hade en period på sej att ta han .. och att han fått en smäll i ansiktet . och trodde de skulle bli fight men han åkte och gömde sej den andra killen .. typ något sånt .. engelskan är inte vad den borde vara

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
superfalle: Jag förstår att Corso blir förbannad, han får en ordentlig crosschecking i ryggen först som blir upprinnelsen.

Darcy Verot i Vitiaz kanske? 777 utvisningsminuter på 86 matcher... :)

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
superfalle: Jaha. Jag hoppas att han inte åker runt och jagar, han är väl den som behövs mest på isen just nu.

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17

superfalle: Han sa att om killen ger Corso ett slag i ansiktet så får han stå för den och ta fighten. I stället stack han och gömde sig bakom domaren. Samt, som du säger, är en period kvar...

Jag skulle nog se att vår bästa femma förblir intakt, och att Corso undviker att ge tillbaka. Corso tillsammans med Timo och en ettrig Axelsson känns för dagen riktigt bra.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.