Patrick Polly: Det var någon som sa att det kanske inte var det smartaste draget att ha tränare som Dahlén och challe som saknar rutin, det kanske är det vi ser just nu. Det här funkar inte på ett övergripande plan, spelidéen fungerar inte, disciplinen finns inte där och självförtroendet är som bortblåst.
Någon måste styra upp det här laget och det är snabbt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Någon måste styra upp det här laget och det är snabbt.