Inlägg: 1188976
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
The Fat Bastard: egentligen ingen men om man ska få måste man ge, men kan inte bara få.
supporters behövs ju mest när det går tungt eller? om dom bara skulle vinna skulle dom ju kunna spel för tomma läktare
supporters behövs ju mest när det går tungt eller? om dom bara skulle vinna skulle dom ju kunna spel för tomma läktare
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Här var det livat, här var det glatt. Kom så får ni blommor ur morsans hatt =)
Att se på Timrå i dagsläget är som att gå på begravning, och vem vill det några ggr i veckan?