Skarin: Har varit inne och googlat på välkammad.. men blev inte klokare.
Har aldrig varit inne tidigare men efter dagens match finns ingen återvändo.Men här inne kan ju vi tjata på men når ekot tränarkontor, styrelserum etc.
Har hitills varit en nöjd och glad sittplatsprenumerant som som glatt sett allt positivt och (faktiskt) både skriket, klappat och sjungit men idag orkade jag inte ens heja. Enda anledningen jag satt kvar var att jag åkte hockeybuss.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Har aldrig varit inne tidigare men efter dagens match finns ingen återvändo.Men här inne kan ju vi tjata på men når ekot tränarkontor, styrelserum etc.
Har hitills varit en nöjd och glad sittplatsprenumerant som som glatt sett allt positivt och (faktiskt) både skriket, klappat och sjungit men idag orkade jag inte ens heja. Enda anledningen jag satt kvar var att jag åkte hockeybuss.