73Sjöbba: Tycker Månsson har varit mer värd att få ett telofonsamtal än Anger.
Inlägg: 1189129
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hmmm.
Nu fattar jag ingenting, hur kan modo ha en kris som har en arena mitt inne i stan, och hur kan det komma sig att publiksiffrorna dalar?
Man måste ju ha en arena mitt i centrum för att klara sig i den här serien ju, så det borde vara ganska självspelande tycker jag.
Nu fattar jag ingenting, hur kan modo ha en kris som har en arena mitt inne i stan, och hur kan det komma sig att publiksiffrorna dalar?
Man måste ju ha en arena mitt i centrum för att klara sig i den här serien ju, så det borde vara ganska självspelande tycker jag.